Asociación Andaluza de profesores de informática. Podedes consultar normativa, encontrar materiais para as clases e utilizar os foros
Curso en Moodle cos seguintes contidos:
- Bloque 1.- Moodle a nivel de usuario. Necesario para que el alumnado se familiarizara con el entorno de trabajo.
- Bloque 2.- Google: búsquedas avanzada y con eficiencia.
- Bloque 3.- Creación de blogs en Blogger.
- Bloque 4.- Publicación en MediaWiki.
- Bloque 5.-Certamen Internacional Educared.Decidimos presentar nuestros trabajos a este concurso finalizando el segundo trimestre.
WEBQUEST
- Web 2.0
- Imagen en movimiento. Traballo con vídeo para 2º Bach. Recurso Abalar 2012
RECURSOS DO REPOSITORIO ABALAR
- Microunidades Gimp. Conxunto de 64 actividades guiadas orientadas a que o alumnado da área
de Tecnoloxías de 2º da ESO coñeza o funcionamento básico do programa de
edición de imaxes GIMP.
Está en galego e castelá.
- Aprendendo a navegar pola Web. Obxecto dixital para coñecer o navegador web firefox, configurar a
páxina de inicio, navegar mediante separadores, xestionar marcadores ou
borrar o historial.
Forma parte do proxecto "Actividades Abalar para tecnoloxía". - Funcionamento e servicios de Internet. Obxecto didáctico para comprender o funcionamento de Internet e coñecer os servizos que ofrece a rede de redes. Forma parte do proxecto "Actividades Abalar para tecnoloxía".
- Busca de información en Internet. Obxecto dixital para aprender a realizar buscas básicas e avanzadas, e para configurar as preferencias do buscador. Forma parte do proxecto "Actividades Abalar para tecnoloxía"
- Xestión de ficheiros e cartafois. Obxecto dixital para o estudo do explorador de ficheiros Nautilus, o cartafol persoal, dispositivos USB,... Forma parte do proxecto "Actividades Abalar para tecnoloxía".
- Web Social. Obxecto dixital para comprender o concepto de Web social (Web 2.0),
entender a importancia da privacidade e coñecer as principais
aplicacións da Web Social existentes.
Forma parte do proxecto "Actividades Abalar para tecnoloxía" - O escritorio Abalar. Obxecto dixital para o estudo do escritorio Abalar 2.0, xestión de ventás e uso de menús. Forma parte do proxecto "Actividades Abalar para tecnoloxía".
- Propiedade intelectual. Licencias do software. Obxecto dixital para comprender a diferenza entre un produto informático libre e gratuito, importancia do software libre no desenvolvemento de internet, e identificar os tipos de licenzas máis improtantes. Forma parte do proxecto "Actividades Abalar para tecnoloxía".
- wikipedia. Obxecto dixital para coñecer as principais características da Wikipedia,
utilizalo como un recurso de busca e investigación, e aprender a buscar
imaxes en Wikicommons e gardalas no disco.
Forma parte do proxecto "Actividades Abalar para tecnoloxía".